četvrtak, 26.11.2015.

Ne možeš mi ništa

Tvoja mržnja, prezir, se odbija od moje tijelo,
godinama sam gradila zaštitni oklop, strpljivo kocku po kocku bez žurbe, bez ishitrenih poteza.
Bila sam arhitekta svojoj duši, svom tijelu, svom srcu.
Crtala, dorađivala, zamišljala, oblikovala, brisala, razgovarala, savjetovala i na kraju ukrasila, obojila u dugine boje.
Divan je to oklop, bez prigovaranja, sažaljenja, suza, kajanja, nekako je sa godinama postao mekan, blag, nježan kao đemper od kašmira.
Ponosna sam na svoje djelo, stanem ispred ogledala i jasno vidim svaku promjenu koja se dešavala godinama, sve sam to ja, bolja, drugačija, ali svoja.
Ne možeš mi ništa, ja sam nepobjediva, ja sam napokon sretna.



- 09:38 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi